En dyrbar tid #1

Visst är det en hemsk värld vi lever i?
Massor med orättvisor här i världen, svält, krig och en massa elände.
Jag, en liten skit på miljarden.....Lever i utanförskap, vänner har man alltid
haft dåligt med men man har blivit behandlad som en skit under många år.
Därför har man nu slösat bort 6 år på sitt liv på nästan ingenting.
Men det ska bli bättring på det, jag hoppas på att få rätsida på mitt liv också.
Men det kommer att krävas att man lagt in 2 st Medborgarförslag till kommunen
för att dom ska kunna hjälpa mig.
Jag är nämligen utfryst ur kyrkan, p.g.a. att jag fick en massa problem då jag gick särskolan.
det enda jag vill är att få en upprättelse med kyrkan så alla kan slappna av och bli sig själv igen.
Hur gör du själv om du kommer i konflikt med folk? Bryter kontakten med dom för resten av ditt liv?
Börjar dom att kritisera dig så polisanmäler du dom - så fungerar Svenska Kyrkan.
Jag hoppas att då mitt Medborgarförslag tas upp om 22 dagar så hoppas jag verkligen
att någon söker kontakt med mig och erbjuder sig att hjälpa mig det som gått fel.
Det innebär att den här bloggen kommer att inledas med lite halvltråkiga inlägg,
men snart kommer det att ljusna och bli bättre, snart kommer jag att få frid i mitt liv jag också.
Jag tror t.o.m.....nej förresten ska jag se till så kommentarsfunktionen uteblir,
folk har så lätt att ge en massa skit nu för tiden.
Men vi får lära oss att ta hand om varandra och att hjälpas åt, då kan problem lösas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0