Handikappboende är bra

Dit kan man flytta om man känner sig sjuk och ensam, blir man lite dålig och vill hålla sig hemma tycker folk dom ska bryta kontakten med en, sen säga att man ska flytta till ett sånt.
En annan säger man ska gå till en läkare för att man far illa av att man är ensam
för att man vill hålla sig hemma.
Det är 2 av mina så kallade vänner som sade det, d.v.s. inte mina riktiga vänner.
Men då vet vi det, då dom blir gamla och sjuka kan jag bryta kontakten med dom också.
Spelar Farming Simulator och Train Station nästan samtidigt, ätit korv och potatis med lök och morötter.
Vaknade och kände mig lite dålig men det löste sig med 2 vama duschar och lite vila men nu kommer
det onda tillbaka känner jag, det är för mycket data......
Nej jag ska nog bo kvar i denna lägenhet, om jag inte lämnar stan eller skaffar eget hus,
här har jag möjligheter, men får se om man inte spikar sig en stuga sedan, om några år.
En liten enkel träkoja på 15 kvm kanske kostar 25.000, vore nått men då ska det vara lite
gräsmatta och sånt runtomkring också, vi har skog i familjen, det är där jag tänkte bygga,
5 minuter från stan med bil, det är perfekt.
Nu ska jag spela vidare så håller vi tummarna för att min ensamhet går över snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0