Jag måste bara.....

Måste få skriva av mig lite om kyrkan, jag hade en god relation till min ledare
men på nått sätt lyckades vi glida ifrån varann, jag gick hem tidigare från badet
som jag ofta besökte, en lördag för att vara med på Kulturnatten, såg verkligen fram emot det.
Då man kom dit och ansluter till ungdomsgruppen får man höra att man inte behövs,
jag ska gå till kyrkan hjälpa kyrkvaktmästaren som inte alls vill ha min hjälp.
Den första Kulturnatten vi hade och för min del vart det bara att man vart lämnad ensam.
Alla andra ungdomar fick vara med men inte jag, varför?
Men vi hade en fortsatt kontakt 1,5-2,5 år till och relationen var god men jag
vart lite chockad över att bli utfryst på det sättet, ungdomarna struntade ju i mig även dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0