Jag vaknade tidigt idag

Vaknade med huvudvärk kanske vid 5-6 tiden, men sånt löser man med en riktigt
varm dusch över skallen....då mjuknar man upp, ska nog äta lite snart också.
Mår väldigt bra idag också fysiskt, kanske man börjar bli frisk igen,
får se till att dricka mycket så man inte får några sura uppstötningar igen.
Rensa systemet sägs ju vara nyttigt!
Hänger med på en blogtv show där det spelas en del country, Johnny Cash och annat trevligt,
bra med musik, för någon dag sen lyssnade jag på musik som spelades upp i Alaska
men jag hörde det via en mikrofon i Idaho, det var en blogtv-show där dom hade bjudit in varann.
Finns även en datoriserad komradio man kan använda, koppla in en vanlig komradio till datorn
och sätt dig i tv-soffan med den andra så kan du snacka komradio med folk över hela världen.
Programmet heter FRN - Free Radio Network, jag ska börja använda det igen sen,
får se om man lyckas bli radioamatör också, vore skoj att lära sig sånt också.
Annars har tiden sin lilla gång, man får försöka ta det lugnt, kanske saker och ting
löser sig snart och man blir en människa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0