Kollar på Cheva.....

Om jag skulle få arbete.....då skulle jag köpa en bil, nej jag ska köpa en Cheva...
Nej men, sitter och drömmer mig bort om fina feta pickisar med minst litern i förbrukning,
men hade man haft ett drömjobb och där kunnat jobba lite övertid ständigt så
man får någon slant extra kan man väl unna sig en fet bil också?
Hade tänkt mig en Chev Tahoe, blir nog ingen pickis,
ja en King Cab eller Mitsubishi  L200 men blir det amerikanskt
blir det en kombimodell.
Skulle man bli scoutledare passar det ju bra,
då har man nånstans att stoppa alla scoutprylar.
Men vi får se, antingen får man drömma eller så kanske drömmarna
blir till verklighet, alltid finns det nått man kan hitta på.
Viktigast är att få balans på sitt liv och bli sig själv igen så man kan
leva livet och göra allt man vill göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0