Komvux

Jag tror Komvux skulle fungera bra för mig,
om kommunen hjälper mig att reda ut allt strul som blivit.
Sen kan man söka sig till Komvux och börja läsa upp betygen,
ser att dom har individuella kurser inom data och en massa annat.
Det vore helt perfekt för mig, läsa in sig på det man är intresserad av
och vill lära sig mer om.
Sverige fulaste kyrka?
Kanske inte....men nog har dom problem i Själevad
då dom inte ens kan hantera konflikter utan heller anmäler folk.
En dag löser sig allt, tänk om man fick jobb i kyrkan, kunde bosätta
sig i Själevad, eller kanske Västerhus....
Nej jag bor nog kvar här i stan, sen får jag skaffa en stuga i Järved
i skogen som vi har.
Kunskap är inte tung att bära, ju mer kunskap vi har desto bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0