Nu har jag 2 bloggar

Nu har jag skaffat 2 bloggar, troligtvis ganska anonyma båda 2.
Ska blogga om mitt liv och allt elände folk ställer till med för varann.
Det är en dyrbar tid vi lever i och folk kan inte ens ta hand om varann nu för tiden.
Sköt ditt och skit i andra sägs det, man skulle haft ett hus på landet där man
klarat sig helt själv, kan leva självständigt men nog skulle man bli väldigt ensam då också.
Man får be en bön att det ska ske under,
att kyrkan ska göra bättre ifrån sig,
vill man inte reda ut problem ska man inte
fälla folk i tinget heller.
Jag har iallafall anmält intresse på lägenhet,
Åseda i Småland, tror det är en liten bra plats
att bo på, att starta om helt på nytt på.
Vi får se, det är ingen lägenhet ledig där iallafall,
men till våren kanske det blir lämpligt att flytta dit.
Själevads Församling här i Övik däremot,
dom ska ni passa er för, dom är inte frisk nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0